karinkarin4

om allt och inget... min mailadress är . . . . . [email protected]

SA JAG ATT DET VAR BÄTTRE???

Kategori:

Visst är det bättre, men fortfarande har jag ganska ont. Av någon anledning så glömmer jag hur det var gången före, jag kan tillockmed förtränga helt att jag haft sånt här fel förr. Så här har jag aldrig haft. Eller - förra gången gick det över på två dar efter besöket hos B-G ...ingen bra taktik är det. Jag vet ju att det kan ta veckor innan det känns ok. Det ska det göra... snart. Har jobbat två dagar nu, och det har varit bra, men jobbigt. Fick igenom min semesterdag nästa fredag tack vare världens bästa Maija-Liisa. Vad vi på Hoppet ska ta oss till när hon inte får vikariera längre vill jag inte tänka på. Hon har räddat oss mer än en gång. Tack för det M-L .
I morgon är det en speciell dag. Två kära personer som inte finns här hos mig längre har födelsedag. Grattis ni båda. Jag tror nog ni kalasar tillsammans där i Körsbärsdalen.


FRID & LYCKA

Kommentarer

  • SysterEva säger:

    Det blir ett fint kalas där i Körsbärsdalen!

    2013-05-01 | 10:37:32

Kommentera inlägget här: