karinkarin4

om allt och inget... min mailadress är . . . . . [email protected]

ASSÅ SHIIIT

Kategori:

I morgon är det dax. Är väl som en vanlig synundersökning antar jag, men jag skulle hellre gå till tandläkaren. Lite ögonfobi tror jag att jag har. Och ja, jag vet, det gör inte ont, det är inte farligt, det går så fort så.... Meeeen, Jag är i alla
fall lite rädd. Systern följer med o håller handen. Hon är i stället väldigt förtjust i att besöka optiker, eller i alla fall glasögonaffären. Hon har ungefär 46 par glasögon hon. Jag har ett par, som jag inte använder. Å så har jag ett antal läsglasögon drällandes lite här o var. Kanske blir det ändring på det fr.o.m. I morron. Jag vill ha ett par Harry Potter glasögon...eller nåt...

FRID & LYCKA


Kommentarer

  • mamman säger:

    Lycka till, om några timmar är det gjort! Kram

    2013-05-15 | 08:14:47

Kommentera inlägget här: