karinkarin4

om allt och inget... min mailadress är . . . . . [email protected]

55.299 människor...

Kategori:

... och jag. Tillsammans i en stor, stor lokal. Ja en arena då om jag ska vara precis. Högt upp på läktaren satt vi. Högt upp. När vi först kom in tänkte jag börja gråta lite. Jag gillar inte höga höjder. Och jag är inte så glad i stora folksamlingar. Men satan i gatan vilken kväll det blev. 55.300 personer gjorde vågen varv på varv innan konserten började. 55.300 personer sjöng av hjärtats lust tillsammans med Bruce och Little Steven. Det går inte att föreställa sig känslan, den måste upplevas. Trots att jag varit och justerat ryggen dagen före, trots att jag fick sitta, stå och gå i närmare 10 timmar , var det en riktigt lycklig Karinkarin som somnade i går kväll. Stort tack till mannen och Annika som var med mig på den här upplevelsen. Vi gör om det igen :) ( ska lägga in en bild fr konserten nån dag , får inte till det nu )


FRID & LYCKA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: