karinkarin4

om allt och inget... min mailadress är . . . . . [email protected]

KRIS

Kategori:

Enligt min vän Annika har jag en 50-års kris!!!! Jaha ja, en till "diagnos" . Jag har samlat på mig ett antal diagnoser vid det här laget😊 50-års krisen består i att jag lägger ut bilder på mig själv på instagram. Jag tycker ju att det är kul att fixa bilderna i olik à program, och ingen annan vill ju vara modell. Resultatet blir alltså bilder på fotografen/redigeraren själv, alltså mig. Jag vet, ego, men vad ska en stackars flicka göra. Trots Annikas "påhopp" fortsätter jag med mina bilder.( I fortsättningen adresserade direkt till henne 😊. )
En annan kris är datorn. Jag hand den stående på en pall bredvid fönstret i sovrummet. I lördags morse när jag drog upp rullgardinen välte en grej som ramlade in i en annan som rev ner den tredje... som ramlade ner på datorn. En buckla i locket blev det. När jag sen öppnade datorn var det en väldigt fin bild på skärmen. Att se det jag ville se var dock ganska svårt. Jaha ja. Nu står datorn placerad som stationär och jag får använda en annan skärm. Inte vad jag vill, men helt ok. Jag är glad att allt finns kvar i den, det blir en betydligt större kris när alt försvinner. Jag gör det mesta i paddan, men vissa saker behöver jag datorn till.
Kris nr 3. I går när jag skulle åka hem fr jobbet lyckades jag peta mig i ögat med bilnyckeln. Jag skulle visa Sanna ngt och viftade till med handen. Aj aj aj... Hade ont hela kvällen, men i dag känns det bättre.
Nu ska jag gå ut i solen en stund och bara njuta....

FRID & LYCKA



Kommentarer


Kommentera inlägget här: