karinkarin4

om allt och inget... min mailadress är . . . . . [email protected]

ONT DET GÖR ONT

Kategori: Allmänt

 
Du har aldrig tänkt på att ha din praktik på nedervåningen sa jag när jag fick syn på honom, lite nära svimning efter att ha hasat mig upp för den långa trappen. Det finns en hiss, sa han och log så där rart. 
 
VAD HAR DU GJORT ???  sa han när jag skulle lägga mig på bänken.. Har inte gjort nåt sa jag, det bara blidde. Hmmm kom det då från mannen med de magiska händerna. Sen masserade han, körde med ultraljud och till sist knycklade han ihop mig.. Inte alls så hemskt, bara överjävligt ont ibland.  När jag gick därifrån kunde jag faktiskt gå riktigt hyfsad. Tack och lov för B-G ... 
 

 
Malva gillar när jag har ont i ryggen.... antagligen för att jag är mer stilla då. Hon håller mig sällskap när jag ligger  på säng eller soffa... 
 
Nu ska jag försöka sova lite. Det blev lite dåligt med sömnen natten som  var.
 
                                       FRID & LYCKA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: