karinkarin4

om allt och inget... min mailadress är . . . . . [email protected]

TRÖTT...

Kategori:

...På det mesta. Fast egentligen är det ganska bra. Vill bara vara lite gnällig. Faktiskt har jag det ganska bra. Men inte allt är som det ska. Berättar om det när det blir dags.
Fredag i morgon, och jag får kanske en pryo. Systern kommer om hon orkar. (om inte värk sätter stopp) Det blir kul. Hon får träffa sin nya insta kompis också i så fall, netnet jobbar hos grannen om jag inte är fel informerad. Henne tycker jag också om :)
På lördag ska ingen till Göteborg med tre andra ungar. Fram och tillbaka i bil. Dom är roliga dom små liven. Tycker det är för dyrt att sova kvar en natt. En stor mässa ska dom på, och en garagesale..
Jag ska gå på stan och köpa mig en fin the kopp jag. Åsåg ska jag nog efterlysa mamman. Jag vet att hon skall till faster Nonne i Nynäshamn, men hon har inte talat om att hon ska åka/har åkt. Men jag antar att det är där hon är:)

FRID & LYCKA

Kommentarer

  • mamman säger:

    Jasså, hade jag inte berättat närmare när jag skulle åka? Förlåt så mycket!
    Nu är jag i alla fall hemma igen, lördag, efter en toppenvecka.

    2013-04-20 | 16:56:45

Kommentera inlägget här: